דרעי בוועידת 'קול חי': "10% מבוחרי הליכוד היו רוצים להצביע ש"ס"

    אסתי פלד 3 Comment on דרעי בוועידת 'קול חי': "103 מבוחרי הליכוד היו רוצים להצביע ש"ס"

    יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים אריה דרעי ערך ריאיון מיוחד ונרחב בוועידת 'קול חי' לאבי מימרן | האם ש"ס ירדה בכוחה או הפוך, "יהדות התורה עומדת במקום, ש"ס שילשה את כוחה" | ההסכם ההיסטורי בין אלי ישי ליהדות התורה | הפוטנציאל הענק של תנועת ש"ס בקרב בוחרי הליכוד | ההסבר המיוחד על הפסיקות הקיצוניות של בג"ץ בנושאי דת ומדינה | ומה הוא מייעץ לצעירים היום? | צפו

    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוועידת רדיו 'קול חי' המתקיימת כעת בירושלים, נערך ריאיון מיוחד עם שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, בהגשת אבי מימרן מגיש 'המהדורה המרכזית'. השר אריה דרעי הרחיב במספר נושאים חשובים על סדר יומה של תנועת ש"ס והיהדות החרדית: הירידה או האי ירידה בכוחה של ש"ס. הפוטנציאל הענק של ש"ס בציבור הליכוד. ההסכם של יהדות התורה עם אלי ישי ומה הוא מייעץ לדור הצעיר.

    דרעי נשאל על ירידתה של ש"ס מאז פטירת מנהיגה הרוחני מרן זיע"א, והאם המגמה מסלמת שינוי מסויים בעם, דרעי רואה בקיומה של ש"ס עשרות שנים ניצחון ענק, "כמה מפלגות שקמו מחזיקות מעמד כבר 40 שנה? לפיד היה 15 מנדטים ונעלם, קדימה עם 28 מנדטים נעלמה. הקהל שלנו התרגל שהוא הגיע ל-17 מנדטים ו-13 מנדטים. יהדות התורה לא זזה במספר המנדטים אבל ש"ס הכפילה ושילשה את עצמה", אמר דרעי.

    הנתונים על רמת הדתות החלקים גדולים של העם, רק נותנת רוח גבית לקראת הבחירות ליו"ר ש"ס, "זה אומר שלש"ס יש פוטנציאל ויש קהל גדול מאד. אנחנו משקיעים בקמפיין אדיר. אנחנו בטלמרקטינג הכי גדול מאז מעמד הר סיני".

    דרעי חושף סקר עומק מיוחד שבו 10% מהליכוד היו רוצים להצביע ש"ס, עכשיו הייתי בישיבת "אור החיים" מספר דרעי אצל הגאון הרב אלבז ואמרתי לבחורים שם: "כשהיה שני פתקים היה קל לשכנע את הציבור אבל מתברר בסקר עומק שלנו מתברר ש-31% ממצביעי הליכוד היו מצביעים לש"ס אם היו שני פתקים. אז צריך שיבינו משהו ברור – בהצבעה לפתק ש"ס, מצביעים גם לנתניהו".

    על ההסכם אלי ישי לא מרבה דרעי להאריך במילים, "חבל מאד שכל המאמצים שעשינו לא נשאו פרי. טוב שהם הורידו את הרשימה כי חבל על הקולות שהיו הולכים לאיבוד. חבל שזה לא עם ש"ס".

    כשנשאל דרעי האם יש בו כעס על "יהדות התורה" בשל ההסכם עם אלי ישי – שתק.

    האיום הגדול על הציבור המסורתי בישראל מגיע מכיוונו של בג"ץ, דרעי הזכיר את מלחמתו של מרן הרב עובדיה בפסיקות בג"ץ בנושאי דת, "הראשון שדיבר באומץ רב על הניסיון של בג"ץ להתערב בחיינו בנושאים ערכיים, היה מרן זיע"א".

    עוד הוסיף דרעי, "אתה יודע מי ההרכב ולפי זה ברורה התוצאה. גם כחלון אמר שהוא כבר לא יתן את ההגנה לבית המשפט העליון".

    דרעי נתן הסבר מעניין לקיצוניות שנוקט בה בג"ץ לקו אחד של המפה הפוליטית, "מאז המהפך ב-77', אז מפא"י, האליטה האשכנזית, איבדה את השלטון, הם החליטו שאם הם מאבדים את השלטון בדמוקרטיה יש את 'הכל שפיט' ואת כל הכח שהיה בכנסת הם העבירו לבג"ץ".

    על השינויים המתקיימים בתוך החברה החרדית , דרעי מספר בצער על המצב כיום לעומת פעם, כל אחד נהיה לי נקודת שידור ניידת, פעם למדו מאיתנו על שמירת הלשון היום הכל בחוץ,  "הציבור צריך לקחת את האייפונים ולזרוק אותם ולהיות עם טלפונים כשרים". מייעץ דרעי לקהל הגדול שמצטופף באולם הוועידה.

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שס זה העלם הזה והעולם הבא בפתק 1 רק שסססס

    2. 2

      לצערי …. אשתי אחיותיה והגיסים וחמי , ומהצד השני אמי ואחי כולם עברו לליכוד אני היחידי שמצביע שס' ולא בגלל אריה …. אלא בגלל מרן ודעת תורה.
      סהכ 18 נפשות שעברו לליכוד …. פעם הייתי יכול להשפיע על המזגזגים היום הם דעתניים ואני לבד.
      אין איחוד עם אלי ישי. אטיאס בחוץ. יהדות התורה. אין אהבת ישראל אמיתית וחבל . אני שס ורק בגלל מרן

    3. 1

      צודק רק שס פשוט בגלל שיש פתק אחד ואנשים מפחדים שהשמואל לא יעלה מצביעעם ביבי אבל הרבה היו מצבעים שס אם לא היה האיום הזה .מכירה באופן אישי